“Novice so polne zgodb o nasilju v šolah. Kaj se dogaja? Smo postali družba, v kateri vladajo otroci, starši pa le »nemočno« gledajo, kako neomejevanje njihovega vedenja ruši najbolj osnovno pravico do izobrazbe? Problem je sistemski in zanj smo odgovorni vsi. Nekateri, ker naredijo preveč in narobe, drugi zato, ker naredijo premalo, in še to povsem pod strokovnimi standardi.” Preberi več Nasilje v šoli→
V torek , 8. 5. 2018, smo si učenci sedmih razredov ogledali Tehniški muzej Slovenije v Bistri, se sprehodili po Ljubljanskem barju ter se udeležili interaktivnih poskusov, ki so jih pripravili študentje iz Fakultete za elektrotehniko. V muzeju smo si ogledali zbirki: les in promet. Preberi več Tehniški muzej Bistra in Ljubljansko barje→
Pomladanski pohod po Krožni poti Prijetno domače nas je vodil od Šentvida do Gradišča (1. razred) in Pristave nad Stično (2. in 3. razredi ter učenci PŠ Temenica). Preživeli smo prijetno in športno razgibano torkovo dopoldne. Preberi več Športni dan – 1. triada in PŠ Temenica, 8. 5. 2018→
Od besed k dejanjem bi lahko rekli učenci PŠ Temenica, ko so pred počitnicami uredili okolico svoje podružnične šole in uro Spoznavanja okolja preživeli delavno in v skrbi za urejeno in čisto šolsko igrišče in dvorišče.
Ponedeljek … Zbrali smo se na šolski avtobusni postaji – nasmejani, polni pričakovanj, kaj nam bo prinesel prihajajoči teden. Sončno jutro nam je dalo še dodatno energijo in poskrbelo za dobro vzdušje na poti v Hirschaid. Preberi več Hirschaid: mednarodna izmenjava→
V sredo, 25. 4. 2018, smo med poukom izvedli vajo evakuacije iz šolskih prostorov. Pri vaji so sodelovali člani PGD Šentvid pri Stični, medicinsko osebje ZD Ivančna Gorica, člani RK in vsi delavci šole.
In smo šli… sončnemu, toplemu dnevu naproti. Tokrat smo se odpravili na južne obronke Trnovskega gozda. Na samem začetku pa bili priča really dirki, ki je potekala mimo samega izhodišča. Preberi več Povzpeli smo se na Čaven→
Učenci 7. b so imeli naravoslovni dan z naslovom Matematične delavnice v sredo, 18. 4., učenci 7. a pa v četrtek, 19. 4. Skupine, v katerih so bili po trije ali štirje učenci, so bile oblikovane heterogeno. Tako so učenci, ki so na določenih področjih sposobnejši, lahko pomagali drugim v skupini. Preberi več Matematične delavnice→