Šola v naravi

1. dan

Da pregovor »Po dežju vedno posije sonce« res drži, smo danes na lastni koži izkusili tudi mi. Ko smo prišli v Fieso je deževalo, vendar je že kmalu po nastanitvi, natančnih navodilih vodje doma in spoznavanju domskega reda, posijalo sonce.

Po odličnem kosilu smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je na terenu spoznavala sredozemsko rastje, druga pa se je naučila osnove lokostrelstva. Sledila je degustacija oliv in olivnega olja, nato pa sta se skupini zamenjali.

Lačni smo odšli na večerjo, nato pa smo se odpravili na večerni pohod, kjer smo občudovali nočne lepote Pirana. Dan smo zaključili prijetno utrujeni.

2. dan

Zbudili smo se v sončno jutro, pozajtrkovali, se razdelili v tri skupine in se odpravili v krajinski park Strunjan. Po skupinah smo spoznavali solinarstvo, značilnosti turizma in školjkarstvo. Ko smo se vrnili  v dom, pa smo se sprostili v igranju košarke in namiznega tenisa.

Popoldan so pogumnejši začeli s kopanjem v valovitem, a še vedno prijetno toplem morju, malo manj pogumni pa so jih le opazovali. Nadaljevali smo v dveh skupinah. Prva je pobližje spoznala življenje v bibavičnem, pršnem in priobalnem pasu, druga pa se je s pomočjo kompasa orientirala v naravi.

Večer smo zaključili z igranjem družabnih iger.

3. dan

Nov dan se je začel z jutranjo rekreacijo na svežem zraku in z zdravim zajtrkom. Polni pričakovanj smo se odpravili v Piran, kjer smo se razdelili po skupinah. Ena skupina si je ogledala akvarij, druga skupina je spoznavala Piran, kot kulturno zgodovinski spomenik, tretja pa si je ogledala ribiška in druga plovila v okolici, ter mandrač. Sledilo je kopanje v prijetno osvežujočem morju. Kdor je želel, pa se je preizkusil tudi v supanju.

V popoldanskem času smo se z ladjico Solinarko odpeljali na ogled Sečoveljskih solin.  Ogledali smo si maketo solin, spoznali smo živalstvo in rastlinstvo ekosistema in se po solinah tudi sprehodili. Ob povratku v Piran smo si privoščili tudi odličen Piranski sladoled.

Pred zabavnim kvizom nas je presenetila učiteljica Lea, ki je učence izbirnega predmeta nemščina odpeljala na druženje z nemškimi vrstniki v Koper.

4. dan

Naš dan se je začel ob 7.15. Zbudila nas je učiteljica Sabina Rozina.

Odpravili smo se na jutranjo vadbo. Po vadbi smo se odpravili na zajtrk. Za zajtrk smo imeli čokolino. Razdeljeni smo bili v dve skupini. Prva je šla na izlet s kanuji. Druga pa je bila v učilnici. Čez dve uri smo zamenjali skupine. Ob 13 uri smo imeli kosilo. Za kosilo smo imeli piščančje meso. In polento. Po kosilu smo se ponovno razdelili v skupine. Ena skupina je raziskovala jezera v Fiesi, druga pa je spoznala školjkarstvo. Preizkusili smo se tudi v kuhanju školjk. Dan smo zaključili z najboljšim plesom na svetu.

Domov nas pričakujte po 15.30 uri.